Sunday, March 31, 2013



Pea on jälle olnud igasuguseid erinevaid häid ja halbu mõtteid täis ning tänu sellele ei ole jõudnud jälle kirjutada.
Minu neljapäevane sõidueksam jäi ära,sest õpetajal läks auto katki . Teisipäeval uus katse ning olen täiesti kindel, et teisipäeval läheb jälle süda samamoodi pahaks nagu eelminegi kord. Harjutatud on aga nüüdseks piisavalt,ehk loodan,et saan selle eksami tehtud.
Õhtul läksin Kiisale,et veidikene kohustusliku kirjandust lugeda, vanematega kvaliteetaega veeta ning lebo lasta .
Laupäeval tulin tagasi Tallinna , käisin platsil parkimist harjutamas ning õhtul külastasin oma lillelapsi.Hiljem käisime ka Mirelliga väikesel jalutuskäigul - polnud siiski ammu midagi näinud ja teinud.
Tänane hommik algas lootusega minna trenni, aga kahjuks keemia arvestus töö kustutas minu kõik tänased plaanid.
Uurimustööga ka üldse ei edene,sest minu juhendaja lihtsalt ei viitsi mulle vastata ning seoses sellega ei oska ka mitte midagi edasi teha .
Ei jõua ära oodata seda hollandi reisi, sünnipäeva , big birthday bash'i ning kooli lõppu - palun tulge rutemini !
Loomulikult ka ei jõua ära oodata seda õiget kevadet . Ilma lumeta ning sooja päikesega .

Cheers

No comments:

Post a Comment