Monday, April 15, 2013

39 000 !



Eile hommikul kell 6.30 oli äratus,sest 7.30 oli väljasõit libedasõidule. Õnneks-õnneks me ise kohale sõitma ei pidanud,nagu enamus autokoolid, ning saime terve tee Pärnusse mõnusalt lebo lasta .
Kohale jõudes jagati igale ühele punane yaris koos õpetajaga ning libedasõit võis alata . Päris hea oli teha autoga 360 ja külge ette lasta . Loodan väga,et minuga päris liikluses midagi sellist kunagi ei juhtu .
Sõit ise oli awesome,kuid õpetajat ma ei kommenteeriks ..
Kuna olen trenniplix, siis õhtul, peale libedasõitu läksin trenni . Sai jälle viimased mahlad välja pigistatud ning pärast oli ikka massunekas.
Pärast trenni miitisin beebiporgandiga ning lõpuks jõudsin kojuuu .
Tänane hommik algas vaevaliselt,kuid ainuke mõte oli see,et saaks poole viie ajal oma autokooli tunnistuse kätte.
Olin nii kindel, et mind pannakse kordusteooriat tegema nagu Marje oli hoiatanud ja hirmutanud , kuid minu õnneks oli tal nii kiire,et kirjutas tunnistuse välja ning soovis edu . Nüüd on ainult ARK jäänud .
Peab hakkama peegli ees näoilmet harjutama,et lubade jaoks ilusad pildid tuleksid . Peab uuesti võtma ette liiklustestid ning sõitma need ARK'i olulisemad kohad issi või kellegi teisega läbi . Lõpp juba paistab ja siiamaani ei suuda uskuda, et sinna Mustamäe autokooli ei pea enam kunagi minema !!

MA OLEN NIII ÕNNELIK !!!



Cheers

No comments:

Post a Comment