Tuesday, April 9, 2013



Kuna lasin ennast vahepeal korralikult käest ära,siis nüüd olen jälle trenniplix ning minu igapäevane rutiin on kool,kodu,trenn,tuttu,kool,kodu,trenn,trenn,trenn,tuttu jne..sellepärast olen ka teile gossipi kirjutamisega veidikene hätta jäänud.
Kui aus olla,ega midagi eriti põnevat juhtunud ka ei ole .
Reedel oli väikene istumine tüdrukutega ning ülejäänud nädalavahetus oli unine ja trennine .
Uus nädal on jälle käes ja järjest rohkem liigume me lähedamale minu inimeseks saamisele. See peab tulema suurepärane ning kogu see aasta peab tulema veel parem,kui ta siiamaani olnud on.
Täna külastasime ka sõjaväge,sest logistikapataljonil oli 94.sünnipäev . Massiivselt ilusaid mehi mundrites ning päeva lõpuks veel ka massiivselt ilusad mehed jõusaalis, ohmy , ma vähe ei sulanud .
Nüüd ka täiesti lõplikult kindel ,et 19-22 aprill Hollandis ning lennukipiletid on nüüdseks juba arvatavasti ostetud. Ka nendega oli hull kammajaaa, sest nende hinnad kõikusid korralikult.. Ükspäev odavamad ning siis jälle üüratult kallimad , lõpuks täna kukkusid täiesti alla ära ja grämpsid ostsid ära.. Ehk esimene bdayparty toimub Holllandis - can't wait.
Loomulikult olete kõik oodatud ka minu bigbirthday bashile , mis toimub 26.aprill @ Poker.
Ilmselgelt kool on endiselt saatanast ning uus õppekava võib kaugele minna, ehk uurimustöö ei edene ja eksameid endiselt ära ei tee. Aga loodame parimat .
Samuti ootan ka endiselt, millal ma oma libedasõidu saaks ära teha,et lõpuks ARK'i minna ja et see kõik nali oleks juba läbi .


Cheers

No comments:

Post a Comment