Tuesday, April 23, 2013

Palju õnne Martin !



Olen õnnelikult Hollandist tagasi ning viimast päeva alaealine !
Minu tripp oli super ja ei suuda oodata,millal oma moosipallide juurde tagasi saan.
Reede hommikul kell 10.45 läks lennuk Düsseldorfi , sinna tuli onunaine järgi nind edasi juba suund Hollandisse ning Brunssumi külje alla olevasse Doenrade .
Esimese asjana läksin oma onupojale koolibussi peale vastu ning siis tegime kerge lõuna . Selle ajal laekus koju ka onu ning siis olin rahul,et olin nad kõik ära näinud.
Ülejäänud päeva tegelesin onupoegadega ning nautisin sealset ilma.
Laupäeval võtsime kerge suuna Brunssumisse ning hiljem Sittardisse. Sain onult sünnipäeva kingituse ning tegime kerge šhopingu . Õhtu poole käisime läbi ka Saksamaal olevates poodides .
Hiljem tegime veel tiiru Doenradele peale ning päev oligi läbi .
Pühapäeva hommikul oli mõnus ärkamine koos pannkookidega , GPS tööle ja Maastrichti minek. Kerged traditsioonilised vahvlid , laevasõit ning jalutuskäik. Super mõnus oli ning üldse ei tahtnud mõelda Eesti ja kodu peale. Õhtul tegime veel kerge BBQ ja terrassil söömise,jõime maailma parimat veini ning elu oli massiivselt ilus.
Pühapäeval vastu esmaspäeva oli kohaliku aja järgi kergelt pool4 äratus ning Düsseldorfi Weeze poole teele. Kohver lammutati mul jälle lahti nagu Eesti poolelgi , kuid seal õnneks läbi ei otsitud nii nagu Eestis .
Paar asja korjati kohvrist välja,kuid onu saadab need mulle hiljem postiga järgi nii et mõned saavad oma asjad kätte veidikene hiljem.
Ja nii mu suurepärane nädalavahetus läbi saigi,kui  midagi unustasin,siis andke andeks ja kuulete sellest kindlasti hiljem, sest hetkel eilsest Pirital jalutamisest kerge palavik ja hull olla.
Esmaspäeval jõudsin veel ka küüntesse ning nägin üle pika aja Stiffyt.Täna oli jälle kerge ilupäev ja juuksur.Õhtul olin trenniplix 321, just lõpetasin juuste värvimise ja nüüd ootan kuni kukub ka minu inimeseks saamine!


Cheers !
Kell 10.00 maandusime Tallinnas ning see suurepärane nädalavahetus läb oligi .

No comments:

Post a Comment