Sunday, May 5, 2013





Suur-suur aitäh suurepärase nädalavahetuse eest ! Võin julgelt öelda,et see oli üks selle aasta parimatest.
Reede hommikul tegin kerge varajase ärkamise ning koolist vaba päeva . Käisin läbi Solarisest, ostsin kiisurullile kingituse ning liikusin bussijaama. 12.30 läks buss Rakvere poole. 13.50 olin Rakveresning 14.05 läks järgmine buss Avinurme. Siinkohal peaks mainima,et pole veel nii iibakaid inimesi elusees näinud,kui Rakvere bussijaamas.
Lõpuks natuke peale kella kolme olin Avinurmes. Ilm oli super ja kõik oli hea . Nägin lõpuks üle pika-pika aja oma lemmikut Martinit.
Tegime tiiru Avinurmes , nägin ta suurepärast kodu ning sain tuttavaks ta imelise perekonnaga . Õhtul oli
Avinurme Hostelis Martini sünnipäev . Selle õhtuga sai ka selgeks,et Eesti on ikka nii väike. Kõik teavad kõiki ning ühe tüdrukuga suheldes tuli välja,et ta elab mu vastas korteris.
Hiljem veel liikusime Iisakusse baari nimega Prowints,kus sain tunda ikka õiget maa pidu . Peab tõdema,et Plubile see koht eriti alla ei jäänud.. Ehk Plubi külastajad,kes tahavad veidikene vaheldust, sõitke Iisakusse.
Laupäeva hommik oli raske,sest väsimus oli suur . Lõpuks oli kell nii palju,et mu supersuper suurepärane nüüdseks juba sõber mitte tuttav Artur,viitsis mulle Rakverest Avinurme järgi tulla ning Tallinnasse tuua. Vastasel juhul oleksin pidanud juba kell 6 hommikul bussi peale istuma ja Tallinna poole loksuma . Selle eest olen nüüd Arturile sitaks sees,sest ta tõi ka meid Prowintsist tagasi Avinurme. Nüüd kui load saan, teen Arturile tripi tagasi ja mängin kainekat ja olen hea sõbranna ja muud möllud ja jutud.
Poole tee peal sain ka teada,et mu kallis tädi on lõpuks pooldunud ning välja punnitanud poja, ei jõua ära oodata,millal teda juba näha saab .
Koju jõudes oli kiire pesus käik, uued asjad kokku ning siis juba Kiisale oma sünnipäeva pidama.
Tänane hommik oli jällegi raske,sest väsimus oli hull.
Õhtu olen sisustanud õppimisega,sest järeltöid on kohutavalt ning ei tahaks jätta jälle kõike viimasele hetkele,veel vähem suveks. Luban,et võtan ennast kokku ja teen enamus töödest tulevasel nädalal ära.
Homme on ka lõpuks käes see hetk, kui lähen ARK'i . Loodan,et Tallinna Ark'is pole mingeid massiivseid järjekordi,vastaseljuhul Saue Ark'i minek.
Nüüd aga lähen magan oma nädalavahetuse une järgi ja homme uue poweriga.

AITÄH,HEAD ÖÖD & CHEERS !

No comments:

Post a Comment