Wednesday, June 26, 2013



Esimene kuu tööjuures üle elatud ning kuna mind juunis graafikusse väga mahutada ei suudetud,siis oli just 6 vaba päeva ehk väike puhkus. Nautisin neid kuute päeva täiega ning pühendasin enamuse oma sõpradele.
Mõtlesin ka,et peaks oma sõpradele hakkama rohkem mainima,kui olulised nad mulle on,sest mul on tõesti parimad sõbrad ja mul nendega kohutavalt vedanud!
Enamus nendest päevadest olin küll Kiisal,kuid siiski suutsin ka teistes kohtades ära käia.
Sinna aja sisse jäi ka Jaanipäev,mille veetsin see aasta Lohusalus/Laulasmaal. Peab mainima,et ka sealsed inimesed on suurepärased ning loodan,et jõuan selle suve jooksul sinna veel.
Muidugi on mul ka väga-väga hea meel Maku üle,kes leidis lõpuks endale normaalse naise - minu heakskiit!
Oma väikese puhkuse lõpetasin emmega Pärnus šhopates ning muidugi ka kohustuslikus Steffanis söömisega,mis oli ilmselgelt jälle lihtsalt suurepärane !
Nüüd aga uuesti töö lainele ning peab ka Arcticut külastama,sest pole sinna juba päris kaua jõudnud.. Peab ennast kokku võtma.
Juulikuu graafik paneb kergelt jooma ning ei jõua augustit ära oodata ..


Cheers


05.07 kell 12.00-14.00 DJ KAROLA @ Stroomirand
10-19.08 @ Pärnu 

Check more on facebook :  DJ KAROLA

No comments:

Post a Comment