Sunday, June 2, 2013

40 000 !

Olen õnnelik,et kätte on jõudnud juuni ja on suvi on põhimõtteliselt alanud.
Kuigi koolis on vaja veel ära joosta cooper, järgi vastata ajaloo eksam ning ära oodata meedia hinne on siiski ülejäänud asjad tehtud.
Nüüdseks olen kätte saanud ka roosad plastikud,enamustele on auring ära tehtud juba ning elu lubadega on kergelt öeldes lill.
Vahepeal suutsime ka õega teele jääda,aga kõik oli megachill ja maxikleitidega luige burxi juures autot käima lükata on ka nextlevel vaatepilt.
Samuti on vahepeal mu ellu tulnud tagasi nii palju inimesi,kellega ma poleks elusees uuesti suhtlemist oodanud,kuid siiski suvi ju toob inimesi tagasi.
Sain ka tööle,mille üle on kõige rohkem hea meel. Saab hakata auto jaoks raha kõrvale panema ning loodan,et ka vanemad veidikene toetavad.

Homme on ka miiting,kus pannakse paika 10-19.08 täpne kava nstuss . Ei jõua ära oodata,sest august tuleb selle aasta khuulim.
Samuti võib mind sellel aastal juulis näha ka Stroomi rannas plaate keerutamas. Täpsemad kuupäevad ja asjad tulekul ning muidugi saab infot ka minu DJ lehelt,mille leiad SIIT !!

Nautige suve &
Cheers !


No comments:

Post a Comment