Saturday, June 15, 2013



Peab tegema ikka comeback'i ning hakkama kirjutama sama palju nagu enne. Kirjutada on palju,kuid lõppkokkuvõttes tuleb kokku jälle üks iba ajamine.

Nüüdseks on minu suvi täielikult alanud ning kooliga on kõik. Kui meedia hinne ka välja pannakse, olen ametlikult abiturient.
Juurde on tulnud ka laivide pakkumisi. Hetkel olen vastu võtnud 21.06 @ Biergarten ning stroomiranna möll,millest ma juba eelmises postituses rääkisin. Endiselt saate minu tegemisi puldi taga jälgida ninu facebooki lehel.
Tööl on mul läinud ka üllatavalt hästi ning kuigi hommikused ärkamised on haigelt rasked, siis siiski see asi,mida ma teen meeldib mulle. Võite mind ka külastada Viru keskuse Expressionsis :)
Vahepeal olen vaatamas käinud ka oma statakuttide jalka mänge . FC ÜKSSÕNAVEEL on ikka korralikult vastaseid rahvaliigas läbi raputanud ning mul on hea meel nende üle !
Muidugi ei ole hüljanud ka ma oma teist kodu Arcticut ning olen endislt masstrenniplix edasi.
Käisin vaatamas ka oma päris esimest tädipoega Brayan Andreast,kes on niii kiisukas,et ei jõua ära oodata järgmist korda.
Kuna kell on palju ja homme on minul tööpäev,siis soovin Teile nüüd head ööd !


Cheers

No comments:

Post a Comment