Monday, July 8, 2013

Palju õnne Sander !! 21 !!



Alustan sealt,kus eelmine kord pooleli jäin . Üritasin ka vahepeal teile kerget ülevaadet oma megasuperhüperpõnevast elust,kuid Blogger jonnis ning ei teinud minuga koostööd.
Nüüdseks olen üleelanud need 11-12 tunnised tööpäevad ning ka 3 vaba päeva on nüüdseks möödas.
Kolmapäeva õhtul sõitsin Kiisale.Pool neljapäeva lasin aias lebo ning õnneks vedas ilmaga. Õhtul usaldati mulle jällegi autot ning kruiisisin Tallinna.
Kuna mul oli ka palgapäev,siis tegime Sandraga kerged poetiirud.Õnneks on praegu supersuured allahindlused igalpool nii et üle poole palgast jäi alles.
Reede hommikul oli plaanis minna Expr.Outleti,sest ka vabadel päevadel ju ei saa ilma tööta, kuid uni läks pikaks ning muud kohustused tulid peale. Võtsin oma Miss Swagi peale ning seadsime suunad Stroomiranna poole,kus tegime kerge 2 tunnise seti, ilmaga jällegi vedas ning kõik oli LEGEEE !! Võiks mingi BeachParty korraldada,sest rannas sellise muusikaga oli lihtsalt ülim !!!
Reede õhtul olin kodune,sest on ju suvi ja kõik on kuskil ära. Lillekutid valmistusid laupäevaks,sest Sanku 21 vol.1 vajas ju tähistamist.
Laupäeva õhtul oligi minek Sanku bdayle,enne veel kerge kingituse mõtlemine ja teostamine. Sünnipäev lõpes minu jaoks suhteliselt vara,sest siiski pühapäeva hommikul pidin olema jälle tööloom. Kuigi pühapäeva hommik algas raskelt ning tööpäev oli suhteliselt pikk,möödus see siiski kiiresti nagu alati,kui Elizabethiga tööl olla.
Pühapäeva õhtul tegime kerge stata tiiru veel Brituga,keda polnud päris pikka aega näinud ning peale seda Kiisale.
Tänane hommik algas jällegi vara,sest vaja oli kuidagi Tallinna saada. Mõtlesin,et lähen 9.30 trenni,kuid uni oli koju jõudes magusam. Mingi aeg käisime veel Hugoga arsti juures,sest oli suutnud kuidagi endale puugi saada JÄLLE,mida meie terve perega kätte ei saanud.
Õhtul jällegi kerge trenn ning enesetunne jällegi maximum!
Homsest olen jälle tööloom - 4 päeva ja siis 2 vaba. Ootan juba nädalavahetust,Martin Tallinna ning Bita juures kerge istumine??!
Nüüd aga teen jälle kerge une,sest magamine endiselt mu lemmik tegevus!

Cheers


No comments:

Post a Comment